Fotografia reklamowa

Fotografia reklamowa
0.00 avg. rating (0% score) - 0 votes

Klient kupuje wzrokiem – ta prawda od lat znana jest wszystkim, którzy zajmują się sprzedażą i promocją jakichkolwiek produktów. Nawet najlepszy produkt musi zostać odpowiednio przedstawiony – tak aby w potencjalnych Klientach wzbudzić jak najlepsze odczucia, co ostatecznie często może skutkować decyzją o bliższym zapoznaniu się z ofertą a ostatecznie – zakupem.

Pierwszy kontakt zazwyczaj ma miejsce poprzez reklamę – drukowaną bądź internetową – albo katalog firmowy. Zamieszczenie odpowiedniego zdjęcia może zdecydowanie zwiększyć zainteresowanie potencjalnych kupujących.

Jak to jednak jest, że produkty na zdjęciach w katalogach wyglądają zupełnie inaczej, lepiej niż na zdjęciu, które sami zrobimy? Otóż fotografia reklamowa rządzi się swoimi prawami a każdy doświadczony fotograf będzie znał pewne triki, które umożliwią jak najlepsze przedstawienie danego produktu.

Jest to widoczne zwłaszcza w branży spożywczej, gdzie fotografowane jedzenie niekoniecznie w rzeczywistości nadaje się do spożycia – w końcu prawdziwe lody bardzo szybko roztopiłyby się pod światłem lamp.

Polecamy także inne wpisy:

About